Topservice

SERVICE OP TOPNIVEAU

Servicegerichte content

Onze kennis delen we graag met onze leden en stakeholders, zodat zij dat op hun beurt kunnen inzetten voor meer voetbalplezier. Daarom willen we altijd bereikbaar zijn als een voetballer of vereniging ons nodig heeft. Via persoonlijk contact, maar uiteraard ook via de digitale weg. Het nieuwe uiterlijk van de homepage van KNVB.nl helpt daarbij.

Waar eerst de nadruk op het brengen van nieuwsitems lag, geven we nu een prominente plek aan servicegerichte content. Dat is te zien in het design dat bovendien meer voetbalbeleving uitstraalt. De homepage is ingericht aan de hand van drie pijlers: informeren, activeren en inspireren.

Prominent onderdeel van de nieuwe homepage zijn de dynamische blokken die we naar wens kunnen inrichten. Wat is belangrijk, waar heeft de bezoeker behoefte aan? Die keuze maken we op basis van de relevantie van het seizoen, websitestatistieken en input vanuit onze organisatie. De voetbalbeleving is onder meer vergroot door het gebruik van een grote header waarin dynamische (video)beelden worden getoond.

Landelijke dekking KNVB Contact

Een tweetje

Landelijke dekking KNVB Contact

Op weg naar optimale bereikbaarheid en klanttevredenheid betrekt KNVB Contact in 2019 ook definitief de steunpunten Eindhoven en Zwolle.

Met ruim 169.000 contactmomenten, een klanttevredenheidscijfer van 7,3, een beantwoordingspercentage van 87,2% op telefonie en een oplospercentage van 76% bij het eerste contact ligt KNVB Contact op koers om een substantiële bijdrage te leveren aan Topservice.

Een tweetje

Bestuurders helpen bestuurders. In het voorjaar van 2020 lanceren we het platform 'Een tweetje'. Deze community verbindt bestuurders van verschillende amateurverenigingen on- én offline. Zodat ze kennis en ervaring uit kunnen wisselen. Een tweetje is onderdeel van ons uitgangspunt dat we bestuurders zo veel mogelijk ondersteunen en versterken. De opleiding ‘Besturen met impact’ en het online platform Assist zijn andere onderdelen van onze aandacht voor bestuurders van verenigingen tijdens deze beleidsperiode.